Bikoteka irakurtzen proiektua

Lehen Hezkuntzako 3. eta 4. mailako ikasleek hartzen dute parte.

Zertarako?

  • Berdinen arteko ikasketa sustatzeko.
  • Irakurketarako gaitasuna hobetzeko.
  • Ikasle guztien arrakasta eta inklusibitatea garatzeko.

Helburuak:

  • Testu idatzien zentzu orokorra identifikatzea.
  • Testu idatzien helburua antzematea.
  • Testu idatzietan garrantzia duten informazioa hautatzea.
  • Testu idatziak kritikoki interpretatzea.
  • Idatzizko testu-mota desberdinak hobeto ulertzeko estrategiak garatzea eta erabiltzea.
  • Irakurketaren teknika hobetzea.
  • Berdinen arteko lankidetza

Nola lantzen da: (Programa sistematizatua)

  1. Ikasleek bi rol desberdin errepresentatzen dituzte: tutore edo tutorizatua
  2. Lehen fasean, irakasleak tutore rola beteko duten ikasleekin prestaketa lana egiten du, hain zuzen ere, testuaren lanketa: ulermena, hitzak azpimarratu, galderak eta erantzunak prestatu…
  3. Ondoren, ikasle tutorea ikasle tutorizatuarekin elkartzen da eta tutore rola betetzen du aurretik irakasleak berarekin egin duen bezala.
  4. Ondorengo saioetan, rolak trukatzen dira eta eta baita landuko den testua ere.